Hoppa till innehåll

Julbaket

13 december, 2011

Jaha, då var man färdigtentad för i år! Känns bra, men det hade kännts bättre om jag hade varit säkrare på själva tentan. Har faktiskt ingen aning alls om jag överhuvudtaget klarar godkänt, men det vill jag inte tänka på nu. Nu vill jag bara njuta av att det är gjort, och att jag är så gott som klar med skolarbete inför julen. Det är bara en liten rapport som ska in och en redovisning imorgon, sen är det jullov! Ikväll har jag förresten firat att jag har gjort tentan med att baka pepparkakor med min hemgrupp. Jag som inte har bakat en endaste liten pepparkaka i år var helt enkelt tokglad för det!

Det blev en hel del fina pepparkakor som fick följa med i en plastpåse hem. Den finaste var nog ananasen jag gjorde..ett riktigt konstverk. Och ”den fula getabocken” fick sin inspiration härifrån såklart…

No comments yet

Lämna en kommentar