Hoppa till innehåll

Kan inte tänka, jag står bara här och ler

26 november, 2011

Ja hörrni, inläggen regnar tätt här må jag säga. Nämen det har varit väldigt mycket plugg den här veckan, och det har inte funnits så mycket tid över för annat. Men ikväll fick jag chansen att bara slappna av och inte tänka på någonting annat än texterna till Veronica Maggios låtar. Hon spelade ju här i Huskvarna ikväll, och igår eftermiddag gjorde jag mitt val och köpte min biljett. Trots brist på tid och pengar. Men det var det värt! För trots att konserten hölls i en lokal som fick mig att tänka lite på ett högstadiedisco, och trots att det sprang omkring galna fjortisar överallt (som också fick mig att tänka på ett högstadiedisco) så var själva konserten bättre än så! Veronica Maggio var sjukt snygg som vanligt i en svart paljettklänning och sin perfekta frilla (fortfarande lite bitter efter min frisyrincident),och den där hesa rösten hon har är ju bara för bra.

No comments yet

Lämna en kommentar